Loading...

Vrátenie tovaru a reklamácia

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku TU.

VRÁTENIE TOVARU

Ako postupovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie:

  1. Kontaktujte nás e-mailom na zakaznik@rychledarceky.sk o vašom zámere odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak je dôvodom vrátenia tovaru funkčná chyba alebo poškodenie výrobku, uveďte to, prosím, do daného e-mailu.
  2. V e-maile, prosím, uveďte číslo vašej objednávky – ideálne citujte jeden z predchádzajúcich zaslaných e-mailov o prijatí alebo odoslaní objednávky a číslo účtu na vrátenie platby.
  3. Po prijatí e-mailu vašu žiadosť spracujeme a zašleme vám potvrdenie o jeho prijatí na e-mail spoločne s adresou na doručenie. Žiadosť bude vybavená v pracovných dňoch do 24 hodín od jej prijatia.
  4. Potvrdenie zaslané e-mailom vytlačte a vložte do zásielky pred jej odoslaním. Tovar, prosím, vhodne zabaľte, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k jeho poškodeniu.

Adresa na doručenie vráteného tovaru:

FROGMAN s.r.o.
ID 24076B
Rybníky IV 738
760 01 Zlín

Zásielku môžete zaslať ľubovoľným dopravcom. Pre čo najrýchlejší priebeh odporúčame zásielku poslať prostredníctvom výdajných miest Zásielkovne (služba „Medzi nami“) alebo prostredníctvom Pošty.

Po doručení zásielky na náš sklad tovar skontrolujeme a vystavíme dobropis, ktorý následne preplatíme v prospech vášho účtu. Do 14 dní.
 

REKLAMACIA, VÝMENA TOVARU

Ako postupovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie:

Kontaktujte nás e-mailom na zakaznik@rychledarceky.sk o vašom zámere uplatniť reklamáciu.

V zaslanom e-maile, prosím, uveďte nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky
  • názov reklamovaného výrobku
  • chybu – chybu špecifikujte čo najpresnejšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
  • ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky

Po prijatí e-mailu vašu reklamáciu spracujeme a zašleme vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že vybavenie reklamácie môže trvať až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase.

V prípade, že budete vyzvaný/á na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie alebo list s číslom objednávky – urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám, prosím, reklamovaný tovar nezasielajte späť.

Adresa na doručenie reklamovaného tovaru:

FROGMAN s.r.o.
ID 24076B
Rybníky IV 738
760 01 Zlín

Provozovatel eshopu:

Z E L d e l i v e r y s.r.o., so sídlom Kosmonautů 3017, Mělník 276 01, Česká Republika (ADRESA NESLOUŽÍ PRO VRÁCENÍ)

IČ: 04852079,

DIČ: CZ04852079